18 Janvier 2021
Nie chodzi tu w żadnym razie o brak optymalizacji bądź linkowania, ale o wyzwania dla polskiej agencji, jaka podejmie się promocji zagranicznego projektu. Postanowiliśmy naświetlić sprawa, ponieważ coraz więcej zapytań, które do nas spływają, dotyczy działań marketingowych witryny w branży zagranicznym. Jakie warunki powinna spełniać strona, by myśleć o SEO zbytnio granicą? O co nadal zadbać i w ukończeniu – ile to kosztuje?
Akceptuję pliki cookiesPolityka intymności Ostatnio na naszym blogu: Jak pozycjonować stronę z branży produkcyjnej? Usługi SEOPozycjonowaniePozycjonowanie stron
Takowa strona poza oczywistą wersją językową powinna być również pozycjonowana na włoskie słowa kluczowe we włoskiej wyszukiwarce – a więc nie przy google. pl, a w google. it. Język oraz rynek, na jaki kierowana jest witryna, można ustalić w Search Console.
Właściciele stron anglojęzycznych albo witryn z kilkoma wersjami językowymi, zastanawiają się nad pozycjonowaniem swojej witryny internetowej za granicą. Sprawdź, o czym nie zapominać, decydując się na taką usługę i na jakie możliwości uważać. Jak odpowiednio przyrządzać strategię SEO za granicą? Google nie jedno posiada imię – w wszelkim kraju wyszukiwarka ma swoją własną wersję językową – w naszym kraju wyszukujemy w bing. pl, w Wielkiej Brytanii w google. co. na wyspach a w Hiszpanii w google. es. Warto zaakcentować, że aby wyświetlać się w poszczególnych wersjach językowych wyszukiwarki należy prowadzić odrębny proces pozycjonowania dla wszelkiej z nich.
wyrażeń long tail, na przykład: „asbestos removal contractor watford” jako wsparcie gwoli frazy „asbestos removal”. Potężniejsza ilość słów kluczowych pozwala dotrzeć do znacznie bardziej złożonej grupy klientów. Dla poszczególnego z naszych partnerów biznesowych, spółki tanie pozycjonowanie stron Ltd, promujemy dziś blisko pół tysiąca fraz! Rynek brytyjski jest o wiele więcej konkurencyjny od polskiego. Brytyjczycy częściej korzystają z urządzeń mobilnych niż z komputerów, dlatego bardzo ważne wydaje się, aby strona była przystosowana możliwie na wszystkie platformy.
Uzyskaj darmową wycenę pozycjonowania strony za granicą Artykuł powstał przy pomocy merytorycznej naszych ekspertów POZYCJONOWANIE: Łukasza Frąckowiaka i Krzysztofa Kilewskiego Pozycjonowanie stron naszych firm na rynkach UE (na przykładzie Niemiec)
Pozycjonowanie dla świeżego sklepiku Marketing skuteczne pozycjonowanie strony , to znaczy kilka słów o pozycjonowaniu stron za granicą Oraz chociaż Google dostępne jest w taki sam środek dla użytkowników w Wielkiej brytanii czy Polsce, to jednakże działania promocyjne różnią się diametralnie.
Mając domenę *pl i podkatalog z inną wersją językową (np. domena. pl/de/) wciąż możliwe jest rankingowanie zagranicą, ale raczej tylko w przypadku bardzo mało konkurencyjnych słów. Dodatkowo posiadanie domeny rodowitej to sposób na automatyczną geolokalizację na kraj wskazany w adresie, np.
Historia naszego Kontrahenta Mimo dość rygorystycznych wskazówek dotyczących promocji w zagranicznych wersjach Google – mamy możliwość pochwalić się kilkoma sukcesami na tym polu. Pośród nich należy wspomnieć o założonej blisko 5 latek temu brytyjskiej spółce Blue A Ltd. Początkowo spółka zajmowała się wyłącznie inspekcjami budynków i identyfikacją sztuk azbestowych. Bardzo szybko rozkręciła jednak wachlarz usług jak i również obecnie jest jedną z czołowych firm usuwających azbest na Wyspach.
> – Postanowiliśmy więc sprawdzić, jak radzą sobie z POZYCJONOWANIA nasi rodacy. Szukaliśmy spółki, która potrafi zadbać na temat swoje SEO. Pierwsze rezultaty naszych działań Pan Daniel zauważył już po około 2 – 3 miesiącach. Początkowo promowaliśmy dla Blue A ponad 200 fraz, po niespełna roku współpracy liczba ta ociera się już o pół tysiąca!